mandag 13. juli 2009

Treninger og makspulstest uke 29

Etter en langhelg med mye alternativ trening for mitt vedkommende blir denne uken noe tilpasset mitt treningsbehov. Medlemmer oppfordres likevel til andre treningsalternativer, men jeg syns det er veldig hyggelig med selskap! Dette er slik jeg vil ha mulighet til å trene denne uken og dere er hjertelig velkommen til å være med!

Tirsdag 14. juli er jeg mest interessert i en rolig sykkeltur. Jeg tenker 2-3 timer til et ønsket sted. Forslag? Vi møtes på Domus Athletica kl 18

Torsdag 16. juli kommer jeg til å arrangere makspulstest i Tryvann. Dette kan både landevei- og terrengsyklister være med på. Metode for test vil bli briefet på DA kl 18. Jeg tenker vi kan sykle en rolig tur i Maridalen først for oppvarming og en nedsykling i Sørkedalen hvis tiden strekker til. Er du usikker på makspulsen din? Det er bare en måte å finne ut det på.
Hvis du ikke ønsker test kan du gjerne bli med som støtte og motivator. Kanskje kjøre noen lette drag i Tryvann ved siden av.

Søndag 19. juli vil jeg sykle en rolig langtur på minst 4 timer. Destinasjon er åpent så kom gjerne med forslag. Fordi jeg jobber dagvakt på Ullevål denne dagen vil jeg ikke være klar før kl 1515 på Carl Berners plass. Hvis du heller vil sykle tidligere blir jeg ikke fornærmet hvis dere avtaler annet på epostlisten. Kom dere ut på langtur!

Vi sees på trening
Mvh Stian K. Evensen