tirsdag 26. februar 2008

Lisenser for 2008

Endelig! Nå kan du bestille helårslisens.
Også i år har forbundet bestemt at bestilling må gjøres gjennom klubben. Og den oppgaven har nok ett år falt på meg. Helt i orden, så lenge jeg får den informasjonen jeg trenger, så som:

  • Id-nummer (om du har det fra i fjor letter det arbeidet mitt, altså ikke ett absolutt krav til dette)
  • Fornavn
  • Etternavn
  • Fødselsdato
  • Adresse
  • Postnummer
  • Poststed
  • E-post adresse
  • Tlf mobil (helst for da kan jeg sende deg en sms om jeg må ha tak i deg raskt)
  • KLASSE
  • Utvidet forsikring (si kun i fra _om_ du vil ha utvidet, sier du ikke'no får du vanlig)
Hva herligheten i år koster sier du? Vel, pga en masse organisering fra NCF så har alle klasser forskjellig sum. Smart, syns du ikke? Det er like greit at du tar en titt på dette word-dokumentet som forbundet har lagt ut. Er du keen på å vite mer om lisensene kan du lese hva forbundet skriver på sine sider.

Men altså.
Når du har sendt meg ovennevnte informasjon, vil du etter ikke alt for lang tid (du får purre om det ikke skjer noe :-) ) få faktura tilsendt på e-postadressen du oppgir. Når denne er betalt vil du få en e-post med link til "Min side" (nei, det er ikke min side, den er din, men den heter min side) og derfra vil du kunne skrive ut en gyldig lisens du kan ta med deg på rittene du skal være med på. Det tar som regel en god uke eller deromkring fra du har betalt og til informasjonen er oppdatert på nett. Bare så du vet det om du skulle finne på å vente med betalingen til under en uke før første ritt.

Savner du det tvungne abonnementet på Sykkelmagasinet?
Fra nå av er abonnementet frivillig, så vil du ha det til spesialprisen 275,- for 10 nummer kan du sende dem bestilling pr e-post.


Oppdatert 2/4-2008:
Og for dere som lurer: her finner du forsikringsvilkårene for lisensene.
Dersom du ombestemmer deg og likevel vil ha utvidet lisens, ikke betal lisensen du har fått tilsendt, men send meg en mail.


For styret

Eirik Andreassen